Alla inlägg under augusti 2011

Av Annelie - 17 augusti 2011 22:04


Fartfylld dag mot sitt slut...har precis kört kattaxi och hämtat hem Tusse så han fick medicin. Nu sitter han dock mot sin vilja i husarrest tills imorrn, han haltar lite fortfarande..

Blir nog inte dagis i morrn för Wille då han fortfarande har feber, han är oförskämt pigg måste jag säga..några hyss har han allt hunnit med att fixa här!!

Jag är trött trött trött...och varm som en gris, vill INTE bli sjuk själv nu oxå!!

Inget på "måstegöralistan" e avbockat idag...men lite tvätt och städ hann jag med..gud vicket scchpennande inlägg!! crap


 

Av Annelie - 17 augusti 2011 07:32

Fattar fortfarande inte hur nån kunde komma på den där?!!

Jag vart iaf hemma idag då Willesmulan hade lite feber redan igår när jag

hämtade han...tankade i Alvedon men han var varmare nu i morse.

Så det var bara till att ringa och vabba idag..

Nu ska ja fixa lite kaffe och ta mej en kopp i morgonsolen som kikar fram!!

Det kommer bli en härlig dag..God Morgon!!   


Av Annelie - 16 augusti 2011 22:45


Efter att i förra inlägget fått spy lite galla känner jag mej mkt nöjd med dagen..

Så NattNatt och kram på er alla goa människor och pisk på er andra!!

Love/ Olga




Kommer ni ihåg den här??

Sjöng den på jobbet idag för att "liva" upp stämmningen lite!! heheee






Foxy..;)

Av Annelie - 16 augusti 2011 19:53


Skönt att komma hem idag...ska ta en kopp Java och bullar på verandan!!

Bara njuta av kvällen och veta att vid min sida finns en totalt ärlig, härlig person!!

Mitt år som singel hade vart bra mkt lättare utan en person som förstörde för mej..

En "Two Faced Liar" som manipulerade mej avsiktligt för att använda mej som ursäkt för sin så kallade "ångest"...bakom min rygg.

Undrar hur många som hört saker om mej som inte är sanna??

Bara för att han vill framstå som en stackare som ALLA tjejer jagar...hahhaaa patetisk!!

Jag borde hört varningsklockan redan när han började surra om en tjej som "stalkade" honom i 2 år...lr den gången han bad mej om "hjälp" med en annan tjej genom att jag skulle säga åt henne att sluta!!

Sen vart det min tur att bli smutskastad och baktalad...

Det e så jävla fegt, jag skulle inte ens dela med mej av min vattenflaska i en öde öken till den människan...torka ihop bara!!

Verkligen "beundransvärt" att söka reda på en snäll och ärlig person som mådde dåligt efter en separation efter ett 10-årigt förhållande med 2 barn..

Hur sjutton kan man ljuga om en livsförändrande sjukdom?? Och utnyttja den för att rädda sitt hariga skinn på jobbet?? Och ljuga för mej så jag försvarade den skithögen inför andra!!

Nä fortsätt holka på och sälja skiten, dampmessa andra tjejer och maila deras expojkvänner!! Vet exakt hur du spelade ut oss nu, fyy f*n så ful!!

Vandra vidare och lura nån annan snäll stackare!!


Olga är varken snäll lr nån stackare längre!!! HAHA



 




Av Annelie - 15 augusti 2011 22:52


Vi var ner till sjön ikväll...visslar på Tusse och plötsligt dyker det upp ett par gröna ögon. Visst de var Tusse, men på tre ben..fan vad detta suger!!

Nu har han så ont oxå så jag får inte känna på leden och vinkeln på den ser inte bra ut..vill inte ha mer skadade djur!! Att det kostar struntar jag i, men inte roligt se dom ha ont.

Blir att ringa Tant Yvonne IGEN imorrn, i fredags så skoja hon om att jag kanske borde ha klippkort..hahahaa mitt i prick där!!

Hahaha Sixten klättrar upp på min axel nu...lätt å skriva liksom.

Annan kul info e att vi nu dragit klart vatten/avlopp...heheee firades med cola å cigg!! Nu blire iaf Oboy och smörgåsar här, med min älskling som har sån tur att han har Olga!!   


Kastar in en bild på Tusse oxå..

 

Av Annelie - 15 augusti 2011 18:37


Dansar röva av mej medan jag städar garderober!!
 
Hugs and Kisses..

Av Annelie - 15 augusti 2011 09:21


Har en underbar morgon med en knastrande varm brasa och fyra kattpojkar som vart ute inatt och nu ville komma in och sova..HÄRLIGT!!  


 

Av Annelie - 15 augusti 2011 07:08


Enligt Rädda Barnens livshjul så kommer jag att hamna i Kambodja i mitt nästa liv..

Det påminde mej att stanna upp ett slag och verkligen uppskatta allt jag har här, saker man tar för givna.

Här sitter jag i värmen från brasan och bloggar..medan så många barns liv blir till en mardröm dom inte kan vakna upp från..att undernärd tvingas till hårt arbete och bli bortgift fast man bara är ett barn..

Jag menar inte att vi alla ska gå runt med dåligt samvete, utan att man tex kan sluta gnälla över alla statusgrejjer...tror man att man får plocka med sej allt??

Att man får extra liv eller kan köpa sej mer poäng till ett bättre liv?

Bara att klicka liksom?

Det extralivet skulle många barn i bla Kambodja vilja ha...


Om du vill veta ditt nya liv...gå in på Rädda barnen och Livets Lott!!

 


No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards