Alla inlägg under december 2011

Av Annelie - 27 december 2011 21:40



Jag hatar Dagmar!!!!

Blåser ju för sjutton RAKT genom både ben och märg...

Ica- Maxiparkeringen förvandlades snabbt till en startbana med lite hjälp av tre kassar...

Välkommna ombord, ni flyger nu med Olga's Airbus!!

Resans längd kan tyvärr inte beräknas och landningen kan förväntas bli rätt hård..

Vi önskar Er en trevlig resa och tackar för att Ni valt just oss som researrangör!!!







   






 





Buenos noches amigos!!

Av Annelie - 24 december 2011 00:30



God Jul till Er alla!!!

(Förutom dom nötter som skriver fjantiga komments, jag skiter fullständigt i

hur eran jul blir...moooohahahahaa!!)


Skulle vilja lägga ut en tomtesöt bild här, men de e ju "not so Olga" känner jag..

Såå de får bli denna..

Finns de några snälla vuxna här??!!!


  








 

Av Annelie - 20 december 2011 22:44



Förkylningen vägrar lämna mej!!

Trotsade den med en ruskigt god middag idag.. 


 


Timpan fick dessvärre gipsas om och stå ut en vecka till...stackarn

men han tog det rätt bra lillkillen!!

Imorrn fyller han år och då ska han skämmas bort, det behöver han nu..

Näe...nu ropar sängen..


Good Bye Kaj!!!


   

Av Annelie - 18 december 2011 22:42

Happ..så. var det dags för en ny arbetsvecka...

Wille fyllde år i lördags och på onsdag e de Timpans tur!! :)

Timpan e så glad att slippa gipset dagen innan sin födelsedag..

Extra mycket pyssel innan julen, men väldans viktigt pyssel!!

Vi vuxna har ju ett liv till skillnad från vissa, som verkar leva sitt liv på fejjan där

vissa sprider skitsnack och lögner fritt...

Det lustiga är att man kastar sten i glashus och i själva verket själv är det man utger

andra att vara... med tanken på deras egna skelett i garderoben.

Själv e jag glad och lycklig över att jag gick vidare i mitt liv, blev singel och hittade

en sån underbar person.. :)

Dom som mår dåligt över det skiter ja fullständigt i...dom orkar bara inte se sin fula nuna

i spegeln så då måste dom fokusera på nån annan att hitta på saker om..

Det mest tragiska e att deras nunor förblir ugly då...



  

Av Annelie - 17 december 2011 19:06


Som svar på ett par korkade kommentarer "nån" lämnat mej..

Varför i hela friden skulle jag ens bry mej om anonyma töntiga kommentarer??!!

Snälla, väx upp och sköt ert eget liv som enligt min mening framstår som rätt tragiskt

om man måste skriva så värdelösa komments.. 

Och nej, jag tänker inte ens bemöda mej lägga ut dom...jag har lessnat på fårskallar i mitt liv...


 


Sådär ja....nu till real life..

Som jag behåller för mej själv så länge!!! 


  



:)

Av Annelie - 7 december 2011 01:21

Av Annelie - 1 december 2011 09:42



Good Mooaning...


 




Lite uppdatering dåe..lillgrabben bröt armen på skolan i måndags, vart operation på det.

Så vi kom hem från sjukhuset på tisdagskvällen.

Jisses vicken upplevelse...folk som ligger på rad i korridorerna, jag fick flytta runt min egen unge

för det hade inte personalen tid med..fick tjata till mej smärtlindring åt han osv osv....

För att inte tala om sängen jag fick sova i...en sån där tältsäng som man hade

satt en träskiva i botten på,med gipsskruv..

Eländet toppades med en 4 cm tunn madrass som saknade tryckutjämning totalt!!

Okej, jag hade inte klagat i vanliga fall men själv har jag fortfarande inte blivit fri från den attans lungsäcksinflammationen jag dragits med.

Nåväl, vi överlevde båda två och e nu hemma!!

Grabben håller mej gisslan som sin personliga slav med att vid behov dunka glaset i bordet!!

Snart lär han börja tilltala mej som "Chang"!!




 






Så i natt har Olga sovit som ett klubbat djur, jag behövde inte ens ta till knepet med att räkna får..

Jag menar då knepet med att räkna fårskallarna på fejjans blocklista!!

Dom e iaf sju än så länge..

Kolla in omröstningen och var med i min högst ovetenskapliga undersökning du med!!


  





KramKram


No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards