Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Annelie - 10 augusti 2011 23:08


Kliade i tårna så jag åkte ut en sväng ikväll, passade oxå på att lämna igen en dammsugare och dvd-spelare till syrran..lånade dom när jag separerade.

Älskling var kvar hemma och kopplade in nya kommunala vattnet!! Nu börjar det närma sej att allt e klart...ska isolera markrören och skotta igen allt, sen är det "bara" markplaneringen med matjord och gräsfrö kvar!!  

Visste ni att hösten faktiskt e bästa tiden att så gräsfrö??

De e hög luftfuktighet och inte så stark sol åt dom små rackarna, sen kommer det ju en hel del regn!! Kommer bli så mysigt och fint med gräs runt hela gården!!  

Här kommer lite Robbie...blir sjukt ridsugen av denna video, men antar att det är ett avslutat kapitel i mitt liv..


  



 

Av Annelie - 10 augusti 2011 19:32


 

Känsliga läsare varnas för fräckt innehåll!!

Tolkande och förståelse av texten sker därmed på egen risk..   




Ska man verkligen ta alla exakt på orden??

Kan inte det lämna utrymme för vissa missförstånd? Hahahaaa



 




Det kan ju även innebära att man gör någon en björntjänst!!


 


  brb

Av Annelie - 10 augusti 2011 15:35


Fick en kommentar idag som får mej att le...läs själva inlägget Nattmacka!!

Hur kan det komma sej att man skriver en sån kommentar för en rebus i  smileys?!!

Antingen har man inte kapacitet att förstå min humor lr så är man bara avundsjuk..

Själv har jag kommenterat bloggar där folk lägger ut bilder och videos på sej SJÄLVA där dom visar ALLT!! Men jag har inte varit ens hälften så dömande, för vem är jag att döma någon jag inte ens känner??

Bör man som anonym ta ut sin irritation över sin egen tråkighet, genom att välja att reta upp sej på obetydliga saker??

Jag har denna blogg och JAG väljer att skriva vad jag vill, om min humor retar dej så gå nån annanstans lr kommentera nått moget ist..

Jag tycker rebusen var kul, men då har jag ju humor oxå!!   


Av Annelie - 10 augusti 2011 09:02


Jahapp..nu börjar temperaturen sjunka neråt på nätterna!!

Vill verkligen inte ha vinter, hatar att frysa jue...  

Nu ska jag krypa ner bland täckena igen, fast först ska jag se till att få in nån kisse som kan värma mej... Hehee

Puss och nyp!!   


No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards