Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Annelie - 18 augusti 2011 22:45


Olga censurerar NADA!!

Allt i min blogg är 100% avklätt, naket, ångande hett, ärligt och häärligt!!

Så moralkakor- ta ett djupt andetag..

Och alla playböjs- Ta en livlina..

För Olga is in da house!!!


          



Så till en annan läckerbit... en Jude Law!!

                                                                                                                            

Av Annelie - 18 augusti 2011 21:04


           Samlar på mej mera och flera knäppskallar, som verkar tro att                 

jag NÅGONSIN skulle vara intresserad av dom...HAHAHA!!

Fick asså en rätt "intressant" fråga i frågerutan ikväll..

Som sagt så har jag ett   i mitt liv och skulle INTE byta ut han mot nån!!

Så fortsätt läängta och sukta efter snygga mej..thhihii tiihii!!

  



Av Annelie - 18 augusti 2011 16:27


Efter morgonens bravader önskade jag liiite lugn och ro här hemma..

TJIIIII, fick jag!! Har sprungit som en iller mest efter Wille och till sist tänkte jag ta mej en snabbdusch medan Tim var med Wille på rummet.

Sagt och gjort...känner ett annorlunda lödder av hårschampot och när jag sköljer så känns håret som svinto rent ut sagt!!

Inser att det inte heller luktar rätt, men kör i conditioner iaf...

Att torka håret gör inte saken bättre, alldeles torrt och sprött..

Luktar i flaskan och inser att det luktar tvål, samma lukt som tvålen på handfatet har..  

Andra gången detta oförklarliga fenomen uppträder och ingen vill erkänna

sej skyldig!!

Bara för Olga att hosta upp några hundra till och köpa nytt.. F*N!!

Få se nu...varför ville man skaffa barn?? Åh nu pinkar han på golvet oxå..brb

Av Annelie - 18 augusti 2011 12:30


Vaknade imorse till två skrikande ungar som kom inspringandes i sovrummet!!

Tim: "DET BRINNER VI KOMMER DÖÖ!!   

Med reflexer som "Eddie The Eagle" flög jag upp och möts utanför

sovrumsdörren av ett rökfyllt hus!!  

Det är Wille som smugit sej upp före mej och Tim och gjort en "installation" med pannlampan på spisen och därefter slagit på ALLA plattor...så kan det gå om man ger en sjuk unge Avedon 05.00 på morgonen och somnar om själv!!

*Djup suck*

Så nu har jag vädrat i flera timmar men det stinker här ändå..och plattan, ja den blir nog sej aldrig lik igen.

Nu måste jag fixa upp ny brandvarnare, för den vi har larmade inte förrens ja börjat vädra??!!

Jädra skitgrejjer..muntra upp mej va?!!







 

No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards