Alla inlägg under mars 2012

Av Annelie - 16 mars 2012 22:15



Problem - är till för att lösas!!!


Av Annelie - 15 mars 2012 20:47





Sleepy Olga!!!

Snart sover nog sista lilla trollet som envisas med att vara vaken....lillsmulan har lite

feber fortfarande... 

Älsklingen e på väg hem så nu blire till att fixa lite kvällsfika här!!

Over & Out!!








  











 

Av Annelie - 13 mars 2012 14:19



Det kunde sluta blåsa...

Men å andra sidan försvinner snön snabbt nu och jag längtar till sommarens sol, värme

och bäst av allt...SEMESTERN!!!

Snart ere dags att börja fundera på allt skoj som    och jag ska ha tillsammans med kidsen!!!

Sen finns det lite plats för improvisation för oss vuxna när vi är barnfria...hehehheee

Åh fasen...jag ska fixa en ny bikini oxå...för Beach 2012..

 Olga behöver inte stå i vassen!!

Hahahahaa




 









 









Av Annelie - 12 mars 2012 20:17



Happ...så här lite lazy efter helgen så vill jag ju summera Årets Melodifestival,

som ändå är på allas läppar..

Först vill jag tacka...jag vill TACKA det svenska folket som röstade fram rätt låt till vinnare!!

Äääääntligen kan jag se fram emot den stora Grand Finale liksom!!!


Så till medaljens baksida...

Det mer tragiska..

Varför kan inte svenska Tv-profiler uttala Loreen som det SKA uttalas??

Det inte uttalas som en jäkla bonnläpp från ett annat Tv-program skulle uttala det!!

Näe, lite mer jänkaraktigt och tuggummilikt ska de va...punkt.



Och det värsta på hela kvällen...att tvingas höra en alltför orange Ranelid försöka

skråla fram en frälsning till oss alla..

Varför kan dom inte hålla sina äckliga små sekter hemma i byarna liksom??

Näe, man måste fram med pinsamhetskuddarna i soffan och tvingas genomlida ett gäng

överglada bimbos dra av en dänga som påminner alltför mycket om en 90-tals Drömhusrefräng!!

Ni vet att det finns nått som vi betalar till som kallas Tv-licens va?

Jag kallar det stöld!!


  


För att inte tala om Danny, det stora hotet mot Loreen..

Hoten från vart- yttre rymden möjligen?

Det var nämligen det enda jag såg av hans framträdande..

Några gigantiska rymddräkter som skulle fått Fugelsang avis!!

Dom hade till och med peppat upp outfiten med att slingra lite golvvärmekabel i dräkten..ascoolt...verkligen!!



Det enda jag ärligt kan säga att jag saknade var att få se Thorsten Flink hälla en filmjölk över sej själv, det hade vart KUNG det!!!


Tacka vet jag Nalle...Var e...Var e...Skuggan???


  


 


Av Annelie - 7 mars 2012 19:02






En bild på Molle....hahahaaaa

Sjukt likt vår relation kan jag säga!!!






  









 

Av Annelie - 5 mars 2012 20:53






Snart är   på väg hem från jobbet och vi får äääntligen göra kväll!!

Kidsen sover skönt och jag tror alla har bytt sängplatser med varandra..hahahaaa

And Olga is craving PIZZA!!!!






 

Av Annelie - 3 mars 2012 23:07







Med stalking, eller olaga förföljelse, menas att någon systematiskt förföljer, kartlägger och

smyger sej på den utsatta personen.









  














 

No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards