Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Annelie - 7 augusti 2011 22:48


 


Så sant som det är skrivet..

Kruxet är bara att veta om vänskapen e sann lr

om folk döljer sin sanna sida...

Min älskling har varit min vän i 10 år och vi har gått igenom

otroligt tunga saker tillsammans..

Och hur hårt livet än har varit mot oss har han alltid stått vid min sida,

stöttat mej, torkat mina tårar

och det mina vänner är sann vänskap!!

Mitt år som singel har lärt mej mycket, att vara oerhört försiktig med vem jag litar på är en sak...och inte visa sej sårbar är en annan...

Folk med egna problem kan då lätt manipulera en.. dom får då bättre odds med någon som redan mår dåligt..kaka söker maka!!

Jag är otroligt glad över mitt liv nu, älskling och jag har lärt känna

varann ytterligare en dimension!!

Jag vet i mitt hjärta att jag aldrig behöver tvivla, jag vet exakt vem han är!!


  


Kram från Olga med hjärtat, där alla som vill ryms!!


  

Ni andra...dra och mindfucka nån annan..oups fanns visst nån som redan börjat!!

Hoppas hon uppskattar att han brukar prata med folk om hur tjejerna är i sängen...och hitta på fel på dom så ingen annan ska bli intresserad!!

By the way...synd de e slut på Pride..en del skulle behöva städa garderoben!!


Mjauuuoo!!






Av Annelie - 7 augusti 2011 21:11


Så har vi fixat ut en elkabel från badrummet...jag brukar hålla mej från borrning ovanför axelhöjd och ist hålla dammsugarröret så inte allt borrdamm hamnar överallt.. Vart lite tråkigt efter en stund så ja tog och dammsög älsklingen i kläderna lite då å då..heheheee fast lär nog få igen jag!!   


Vårt nya tillskott i la Familia, är katternas motsvarighet till Ceasar Milans hund: Daddy!! Sixten har ett fantastiskt psyke, den som inte ens har anmält honom försvunnen går verkligen miste om en otrolig kille!!

Vi är så glada att kunna ge honom ett härligt kattliv... 


Just det, med tanke på bortsprungna djur...

undrar om den här damen nånsin hittar sin jycke??

Hahahahaaa



 


Av Annelie - 7 augusti 2011 19:04


Sitter här och väntar på att älskling kommer med SKROVMÅL till oss!!

Sen blire nog utnyttja kvällen till max, imorrn blire jobb som vanligt..

Nu MAT!!

  

Av Annelie - 7 augusti 2011 11:33


Har haft en helt underbar sovmorgon och är nu redo att ta itu med lite saker jag dragit ut på..


 

Av Annelie - 7 augusti 2011 01:07


Dags att  mysa med min Matt!!   

He's my man..

  




En till soft låt.. Najti  


 

No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards