Alla inlägg under augusti 2011

Av Annelie - 31 augusti 2011 22:45


  









 


Av Annelie - 31 augusti 2011 22:06


Drog ut på Alnö efter jobbet och klämde på en rumpa...

en hästrumpa..

Ska bistå ägaren vid inridningen som siktar på att han e klar att

visas på 3-års testet till våren.

Han e en riktig snygging och har ett härligt temperament,

så det blir kalas tror jag!!


Från en rumpa till en annan..kom hem och spenderade lite

vild kvalitetstid med älskling...  

Nytta förenat med nöje, ni vet..hahahaa






Av Annelie - 30 augusti 2011 22:09


Kan inte linda in detta snyggt såå...

Jag stör mej på alla korkade frågestunder som folk lägger ut..

"Fråga vad som HELST!! " Svarar på ALLT baby!!"

Bara ursäkta mej, men vad faan har ni frågerutan till då??!!

Och nej- det lär inte sitta några "babysar" som kan skriva vid tangenterna!!

 

Och en del hajpningar.."Vågar du klicka??" Bevisa att du vågar!!"


- Bara NÄÄE ditt pucko, jag törs inte!!

För att inte tala om dom tragiskt vädjande: "Snälla klicka, jag har lite besökare!!"

"Hjälp mej med vad jag ska skriva om i min blågg.."  ?????


Men kom igen va...jag står inte ut!! SLUTA!!

Har diskuterat saken med ett par bloggvänner men

den stora frågan kvarstår nog:

Exakt HUR tänker man??

   på er!!



Nepp..jobb imorrn så nu- Mot Bingen!!

XOXOXO



Av Annelie - 30 augusti 2011 20:06


Tja!! Har fixat halsband med bling till katterna idag..så nu har dom

varsin tagg med: Har mat hemma!!

Håll tummarna nudå så inget pucko ger dom skitmat..

Dessvärre hade nån vart på Tusse idag för han har sår på huvudet..  

Så det blev en dos penicillin som var över från sist, måste ringa Tant Yvonne i morgon. I kväll blire softa och äta glass fast först ska jag nog

"knarka" lite Hot shot på fejjan!! 


Kramkram



 



 

Av Annelie - 29 augusti 2011 22:30



 



Av Annelie - 29 augusti 2011 19:03



 




Som en flitig liten myra...idag hade jag den stora glädjen att lära mej ytterligare ett oerhört tekniskt moment i en mycket viktig arbetsuppgift... Hooray!!  



Sen fick man sej ett par kakor till fika oxå..grrreat de!!


   




Få se nudå...i övrigt har ja köpt kattmat och ett nytt halsband till Tusse, denna gång med en bricka med följande text  "Har mat Hemma!!

Så jag hoppas att dom som "stödfodrar" honom fattar vinken, annars tar ja till mer ugly metoder..heheheee ( SuperOlga slår återigen till mot dom mörka krafterna!!)

Tar de nog lugnt resten av kvällen för jag e trött som ett as!!

Kanske blire ett parti klädpoker lr Yatzy..  näe inte fan vet ja..HAHAHA


Okej...trött Olga..   

Av Annelie - 28 augusti 2011 22:13


Smulat i oss en underbar Potatisgratäng med perfekt marinerad Fläskfile

och Rödvinsås...

Tänkte dra en skål med glass, maränger och chokladsås..men får helt

enkelt inte ner en bit till!!

Tomten är ju upp och ner efter all grävning, men Olga

fyndade Ormbunkar i skogen...gratis e gött!!


  






 



God natt..


Av Annelie - 28 augusti 2011 01:16


Softar ner till tonerna av lite norsk musik..

Kram på er... /Annelie


No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards