Alla inlägg under oktober 2011

Av Annelie - 30 oktober 2011 22:42





Har inte nått direkt jag vill skriva om..

Delar en skön låt att softa till!!

Bara synd jag får softa ensam, lite ledsen Olga..




Av Annelie - 29 oktober 2011 13:47




Dricker rätt starkt kaffe just nu, trött Olga..

Sen tänker jag åka och fixa en jättepumpa å lite annat skoj!!!



  











 

Av Annelie - 28 oktober 2011 20:34





Kan man säga att man gjort sitt bästa så räcker det.

Livet är en gigantisk rollercoaster och passar inte åkturen så kan man alltid

kliva av efter några varv och äta rosa Sockervadd istället!!


Och Olga gillar Sockervadd!!






  









 

Av Annelie - 27 oktober 2011 21:12






Japp, hon har lyckats hitta ett par Elvisbrallor a lá Nashville och sjunga har hon ju alltid kunnat..





PussPuss



  













Av Annelie - 27 oktober 2011 18:32





Har funderat på om man kan säga upp kontakten med mänskligheten??!!

Hur man än vänder på det så e ju den ena dummare än den andra..

Och visst, jag e inte heller felfri, (bara nästan..)

Men hallå fel att "bara" vara normal och ärlig?!!

Jaja...jag blir väl avtrubbad nån gång!!




Heartless Olga





  

Av Annelie - 26 oktober 2011 21:54



Jao, det är nog en av de mest förkommande fraserna från en god vän till mej..

Och visst är det skumt att vissa människor får så svåra saker att hantera i sitt liv, medan en del

klagar över vardagliga saker som jag skulle jubla över om det bara

var det som landade på mitt bord liksom!!

Jag anar att det är dom starka människorna som får dom svåra prövningarna, just för

att vi klarar av dom...


  


Av Annelie - 24 oktober 2011 21:55



Har tryckt i mej varma mackor med ost och skinka!!

Var gottigt som fasen de..



 




I morrn blire jobb som vanligt och jag vill ha helg nu på direkten..

Funderar på att göra stan lite dangerous...hahahaa

Blir väl en sväng ut till Donne oxå kan jag tro...om skallen orkar med!!



PussPuss




Av Annelie - 23 oktober 2011 22:11





Being single dosen't mean you're weak,

it means you're strong enough to wait

for what you really deserve.







  



 

No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards