Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Annelie - 13 juni 2011 21:51


Hade en skitgullig upplevelse i morse.....näe inget snusk nu!!  

Satt ute på jobbet å rökte (ovanligt :P) men iaf...då kommer en hur söt som helst liten pippi flygandes och tigger mat.

Så jag ilar in efter en av mina mackor för att offra åt stackarn...så när jag sitter där och delar mackan så kommer han flygandes.

Vicket ögonblick när han flög fram till mej där jag satt...stannade i luften framför mej som en minihelikopter och våra själar möttes..så satte han sej på mitt knä och plirande med söta ögon. Olga smälte totalt!!!   

Jag delade en bit bröd och i samma ögonblick lyfte han och tog brödet, rakt ur min hand så att jag kände lilla näbben!!

Så söt lilla "Tudor" som vi nu döpt killen till...nu återstår bara problemet med att jag måste åka till jobbet under semestern..  


No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards