Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Annelie - 4 juni 2011 23:41

Såg nyss filmen Red..höll på garva arslet av mej stundvis!! :D

Actionkomedi kan man ju verkligen säga...hahahahaa så var det ju toppskådisar oxå.. Najti och Sov gott!!



Av Annelie - 4 juni 2011 21:34


För att lägga ytligheter åt sidan...en fråga:

Anta att morgondagen är den sista dag du har kvar här på jorden.

Vad väljer du göra?

Vad är viktigast för dej medan du har tid kvar?

Spelar ingen roll om ni kommenterar, men jag ber er tänka på saken..

Vilket avtryck vill din själ lämna?

  


 

Av Annelie - 4 juni 2011 19:59

"Vi talar om att välja vänner, men vänner väljer sej själva"


 Av: Ralph Waldo Emerson


Så rätt han hade den gamle Emerson...den som verkligen vill vara min vän, den visar mej det på ett ärligt enkelt sätt, utan spel.

Den som värdesätter min vänskap behöver bara be om den.

Gör man inte det, då är vi inte heller vänner. Så enkelt äre.

Av Annelie - 4 juni 2011 18:55

Tänker tillägna även kvällen i solskenet å bara njuta...:) fick nyss iden att fixa ett fotbad därute åt mina stackars fötter..dom har slitit hårt och förtjänar min uppmärksamhet tycker jag!!

Om jag orkar så tänkte jag ta en kvällsprommis å plåta lite bilder senare ikväll, när ljuset ligger på mysigt.  

Två dagars ledighet återstår innan plikten kallar..så nu passar man på softa!!


Kram på er..:)

Av Annelie - 4 juni 2011 10:46

Startar dagen med att grädda våfflor och glass ute i solen, så härligt!! :)

Sen har jag en del att ta itu med, får se hur det blir.

No more shit!!



No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards