Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Annelie - 6 juni 2011 23:47


Glöm för all del inte smörja in utsatta kroppsdelar med After sun innan ni kryper i bingen..inte snyggt med överkokta kräftor liksom..  

Imorgon kallar plikten..


Av Annelie - 6 juni 2011 21:14

Hur faan ska man lyckas sola topless då??

Provade tappert för ett par år sen...slutade med att ett skitstort fartyg passerade förbi kusten glatt tutandes!! Fattade inte först...så kläckte mitt sällskap att "dom har ena djävulska kikare på dom där fartygen!!"

Väldigt lustigt..:P

Men grejjen e ju den att jag hatar märkena efter bikinin.. 

Jajja...här kommer iaf ett tips till alla oss som vill snygga upp dom bleka delarna med nått kul!!   


 


Av Annelie - 6 juni 2011 19:42


Kom just på att de e dax för jobb imorrn..känner mej inte motiverad ett dugg med detta väder..  menmen..blir ju pengar till semestern och sitter just nu å lurar på vad man ska hitta på för skööj!!

 

Bailando Bailando..amigos adios!!

Av Annelie - 6 juni 2011 19:18

Skön låt...skön video..kolla in när han tar på sej BoxerRoberts glajjor..hehehee


Av Annelie - 6 juni 2011 14:25


Själv firar jag 1-årsdagen av upptäckten hur falsk och manipulativ en person är...

Mitt misstag var att tro gott om fel person..that's it!!

  


Av Annelie - 6 juni 2011 09:22


Typiskt...katta har Patellahakning... 

Tredje gången jag ser det nu...han drar det rätt själv, så snabbt att jag hinner inte ens dit och kolla vilket bakben det är...Molle min...  

No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards