Alla inlägg under september 2011

Av Annelie - 17 september 2011 12:48


Låg och såg på Horton imorse tills Willesmulan ville låna min keps,

drog fram Paperjamz'en och rockade loss!!!

Såg hysteriskt sött och roligt ut...


 


Min darling tog nyss med Timpan och stack på Himla-badet

och Smulan sover middag..

Så nu ska jag ut en stund och se om katterna e på bushumör och

vill spela boll med mej!!

Grannen som bygger hus bredvid måste ju tro man e knäpp....Hahahahaa

De bjuuuder ja på!!!


Kramar

Av Annelie - 17 september 2011 01:25


Frossat i varma mackor ikväll....

Jag fick en jättebukett  med så vackra blommor, han är en pärla precis som jag!!

Dags att krypa ner med min härliga pärla..


  


Nattnatt!!

Av Annelie - 16 september 2011 18:15


Skönt med helg!!

Tänker ge mej ut i solen och rusta trädgården inför våren..

Ska bråka igång gräsklipparen och klippa gräsmattan för

förmodligen sista gången i år.


Sen finns det ju en hel del leksaker runt byn som vi måste samla in och Tims trädkoja behöver oxå ses över..


Önskar jag hade köpt ett gäng vårlökar och tryckt ner i jorden, men

det har jag såklart glömt bort köpt, mitt nöthjärna!!

Aja...jag har ju heeela helgen på mej!!!





  









Av Annelie - 15 september 2011 23:42




Tog en kvällspromenad i månskenet...dags för bitchen att

styra ner i bingen!!










  

    

Av Annelie - 15 september 2011 19:57


Tja!!

Ja, det är väl så att lika Harar leka bäst..


 



Själv föredrog jag tidigare stekt Hare...det kniviga med det var bara att

den rackaren var så snabb i tassarna..

  

Sen finns ju Ormen som gör vad som helst för en liten hare,

som att ljuga och intrigera friskt!!

Allt för att få den lilla harens uppmärksamhet och dölja

sitt eget falska ansikte..

Och när sedan den lilla Haren nobbar Ormen och istället hittar sin lika Hare...då vet inte Ormen alls hur hon ska bete sej!!

Så då gör Ormen det hon gör bäst...ligger i någon annans säng..

Och slutar med sina panikslagna försök att skriva några intressanta inlägg

på den lilla Ormbloggen!!


Synd om Ormen? 

HELL NO!!!

Hon borde försöka ömsa ett snyggare skinn, helt klart!!



 





Av Annelie - 15 september 2011 15:22



Intelligence is sexy,


don't play stupid!!













 


Frågar mej varför i hela världen så många tjejer

framställer sej som så oerhört korkade??


För att dom ÄR korkade kanske??!!


  


Och börja inte tugga om samhällets "krav", för vem ställer dom slutgiltiga kraven på oss....jo vi SJÄLVA!!!


Klarar man inte vara sej själv..då är man bara falsk!!

Så det så!!!


 





    

Av Annelie - 15 september 2011 00:18


Skiter i detta nu...Night all you bitches!!!




Av Annelie - 14 september 2011 21:02




Har hängt tvätt och fixat lite här hemma..

Så nu har jag precis satt på lite kaffe, så älskling och jag

kan sitta och mysa ute på verandan!!

Ska gå ut och tända upp en massa ljus och ta ut ullfilten oxå.



  








Börjar kännas som jag greppar den senaste tidens skit som drabbat

oss med full kraft..

Näe...livet är inte alltid rättvist, men det viktigaste är

hur man hanterar kriser och tar sej framåt.

För kriserna kommer alltid - That's a fact!!!



Skit i mitt svammel nu...å lyssna på Lappgubben!!
Pussgurkor..  








No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards