Alla inlägg under september 2011

Av Annelie - 25 september 2011 21:58


Avrundar kvällen med lite musik från Mr Moore!!

Lägg gärna märke till den lustiga frillan och naturligtsvis de

osynkade läpprörelserna, de e äkta 80-tal det!!


Kram på er Sötnosar!!!


NU  +  sedan och dessvärre   väääldigt tidigt!!   





Av Annelie - 25 september 2011 20:26


Undrar om man kan plocka kottarna från Humlen ute, koka lite te

på dom och lura i kidsen det..

Så dom somnar lugnt och fint kanske??

Ta det lugnt..jag SKOJAR bara, men tanken slog mej!!



  



Sprit e ju oxå fint att somna på...dock inte för barn!!

Men det vart en schysst övergång till kvällens låtval...


Sayonara Snyggingar..




Av Annelie - 25 september 2011 12:27


Morrn!!

Drar till Birsta för att pimpa ungen..

Ikväll tänkte jag se Greven av Monte Cristo så recension

lär komma!!

Ska bara in på Jula oxå och fixa den sabla kabeln så man kan koppla

datorn till tv'n, fast det var rätt najs att se på film

i sängen oxå..




  

Av Annelie - 24 september 2011 20:09


Jag är fast, jag är helt förlorad..

Mitt begär överstiger mitt förnuft totalt!!

Likt en förtappad själ så kapitulerar jag inför mina starka känslor..

Jag vill egentligen inte, men jag har tappat kontrollen

över mej själv..

Du finns ju där när jag behöver dej, som om du känner på dej

att jag desperat söker dej!!

Du är min livlina, min fasta punkt, my soft place when I fall!!!

Så nu världen...nu erkänner Olga...






Japp, jag köpte min första limpa cigg igår!!!




 









Så till Fladdermössens Mästare, den mörka kraften...




Av Annelie - 23 september 2011 19:19



Dagens Oj!!

Värdelöst Vetande Del 1: Om man klantat sej och glömt stänga tankluckan, så kan man utnyttja aerodynamiken

för att stänga den..


  


Okej seriöst då..har längtat efter helgen nått galet

mycket hela veckan...Men nu e det HELG!!!

Och den ska ägnas i sängen så mycket som möjligt...hahahahaa

 T....t..t...Take me!!









Av Annelie - 22 september 2011 22:23


Hello There!!

Jaa, jag somnade visst efter middagen och har sovit

så himla skönt!!

Älsklingen hade gjort en mysbrasa så jag la mej

och knoppade på sängen..

Helt underbart!!

Fast nästa gång ska jag inte somna på godispåsen, det har en viss värmande effekt på choklad tydligen..  



 


Gnatt på er då!!






 



Av Annelie - 21 september 2011 21:47


Masar mej till sängen nu!!

Behöver lite gos med älsklingen..


INNAN..


No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards