Alla inlägg under juli 2011

Av Annelie - 10 juli 2011 22:50


Har nu flyttat ut det mesta ur lägenheten nu..sköönt!!

Dock e ju den mindre roliga flyttstädningen kvar..nån som känner sej intresserad?!!   

Bye the way..kan deklarera officiellt nu att jag slutat röka!!!   

När jag var sjuk för några dar sen så vart det ju ett ofrivilligt uppehåll och efter det smakar det verkligen SKIT av cigg!!!

Så nu e jag en duuuuktig rökfri Olga resten av mitt liv...Kramkram   



  Goodbye Cigg!!!

Av Annelie - 10 juli 2011 19:54


Så fick vi lite nytt syre i luften efter att Tor lackat ur med Mjölner lite här å var..

   alltid skönt med lite urladdning!!

Av Annelie - 10 juli 2011 14:23


Blir jag så jävla less allt falskt folk!!!

Och det värsta jag vet e när dom hävdar själva att dom e sååå ärliga...blää!!

Och på sin ansiktsbok gillar dom sidor som tex "Falska människor har ingen plats i mitt liv" och "vi som hatar falska människor"!!??

Hur faan tänker dom!!??

Är de bara jag som blir grymt irriterad på deras självgodhet???

Jag kan iaf ta mej själv en titt i spegeln och rannsaka mej själv och försöka sätta mej in i hur andra tänker.

Håll er undan ni känslomässigt retarded!!!   

Morrrrrrrrr!!!

Av Annelie - 10 juli 2011 01:01


En bild från Ljustorp, där har Olga växt upp!!

Fint va?!!


 

Av Annelie - 9 juli 2011 22:55


Lite från Miss Goulding..   


Av Annelie - 9 juli 2011 14:38


Sjukt varmt här på solsängen..har vart simmat lite och de var kalasskönt!!  

Vi har fått barnvakt hela dan idag så nu jävlar ska här softas!!

Och äta jordgubbar med mjölk, grädde och massa socker!! heheheee

Ett tag tänkte vi åka in på Gatufesten...men va sjutton, ska ju mingla på Stureplan med bratsen nästa vecka!!  

OLGA vs STOCKHOLM

SMACKDOWN!!!

 JULI 2011



I got a diiiiiirrrty mind!!   

Av Annelie - 9 juli 2011 11:08


Skriva om nån löjlig bantningsdiet som ja ser så många gör...ORKA!!!

Om man slutar ät massa onödigt skit och börja motionera så fattar väl alla att man

går ner i vikt!!!

Tro nu inte att jag alltid vart smal och har åkt på en räkmacka, jag gick upp 30 kilo med BÅDA barnen..så ja vet..

TAKE THE FIGHT - EAT RIGHT!!!


    

No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards