Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Annelie - 22 juli 2011 23:17


Jag och min Apa...Ompa Ompa!!!



  


     

På väg mot universums oanade höjder!!


 



Värmer upp...:)


 



Klart Apan ska med på Pub-rundan, ALL IN!!!  


           

                                       
                                             

Åsså hittade jag bästa linnet!! 


   

Av Annelie - 22 juli 2011 20:56


Tänker på all tragedi som händer i Norge, tänder ett ljus för alla som drabbats..



 

Av Annelie - 22 juli 2011 20:19


Ignorera aldrig någon som verkligen bryr sej om dej

För en vacker dag kommer du inse att du förlorat en diamant, medan du var och samlade sten..



Av Annelie - 22 juli 2011 16:36


HELL YEAH!!! Olga is Amazing!!   aren't u??!!


Av Annelie - 22 juli 2011 13:10


Välkommna till Veckans:


 


 


Näe...jag klarar inte av detta längre!!

Har ni verkligen inte SETT hur idiotiska folk ser ut sina"gullinooossssiga" sparkdräkter??

Fattas fasen bara napp, snuttefilt och en flaska välling att suga på!!

Frågan vi bör ställa oss är väl om vi verkligen vill ha en Svensk "Burka"??

Ska den kanske införas som skoluniform?!!   Hahahahaa jag kan se klassrummen framför mej...en hel hord av 15-åringar med sparkdräkt och napp, flippandes på mobilen medan läraren sliter sitt hår!! Hahahaaa

Skämt å sido- Om karln min får för sej att införskaffa nått så omanligt så kastar jag ut han!! Rakt av bara, inga fjollfasoner här inte!!

Tur för mej att han aldrig skulle vilja ha nått dylikt i garderoben, älsklingen min..


 




 

Av Annelie - 22 juli 2011 01:16



No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards