Alla inlägg under oktober 2011

Av Annelie - 12 oktober 2011 09:51


Hemma idag, dock ingen feber så de e alltid nått att

glädjas åt..hahaha


19 grader inne i morse så Olga eldar för fullt, vill ha upp till 25 iaf.

Igår kväll lyckades jag med bedriften att få 30 gr

i vardagsrummet = Sköönt!!

Katterna låg utslagna som jag vet inte vad!!


Annars har jag underhållning idag, småfåglarna

festar på grannens halvbyggda hus.

Där har vi en anledning till att inte bygga hus på hösten, man

får ingen isolering kvar!!

Men pippisarna får det varmt och gött i sina bostäder..


 


Det är nog så att skadeglädje e EN av de sanna glädjeämnena liksom..


Kramkram

Av Annelie - 11 oktober 2011 21:38




Nu har älsklingen krupit till sängs, så jag tänker göra

honom sällskap..

Svårövertalad Olga liksom..hehehee




Sen vill jag oxå göra klart en sak en gång för alla!!!

Det finns en del som inte verkar begripa att jag är förlovad, jag är noll intresserad av nån annan karl på denna planet!!!

Sådär..hoppas jag var tydligt nog och slipper banka in det

i skallen på nån.

Naturligtsvis vill jag ha frågor och kommentarer, men ingen "stalker" med knäppa och äckliga frågor!!


Vanligt folk är välkomna...



  



Gnatt..






Av Annelie - 11 oktober 2011 20:14


Jao..så mår man som en skrutt idag då...INTE som man

förtjänar kan jag säga..

Fryste som ett tok på jobbet och huvudvärk på det,

så Olga åkte hem.

Kom hem och gjorde eld i båda braskaminerna, kändes lyxigt att krypa ned i sängen med två av katterna och gosa ihop oss!!


Saken är den att det kan vara den jäkla förkylningen som

vill ha mitt medlemskap.

Men det kan oxå vara att jag precis har börjat dra ner på en medicin som jag inte behöver längre..å ännu vet jag inte

vilket alternativ det är...hmm..


Bjuppar på ett foto på Sixten från igår kväll, han e så skön

den katten!!


TjippTjipp



 




Av Annelie - 10 oktober 2011 22:13



Efter en brutal arbetsdag är nu Olga hemma i goa värmen

från två braskaminer!!

Älsklingen är och spelar Rinkbandy och jag njuter av tystnaden

nu när kidsen sover tryggt i sina sängar..

Funderar på att ta en överhet dusch och lite fika, sen krypa ned i en renbäddad säng

och invänta mannen i mitt liv..


  


När mina ögon är öppna ser jag dej

när de är stängda ser jag dej och mej..









Av Annelie - 9 oktober 2011 23:00


Drar mina snygga spiror mot sängen, de e ju faktiskt...

Just Another Manic Monday snart!!

Så Puss och Kram på er Snyggisar, spoona på!!!


 






 

Av Annelie - 9 oktober 2011 12:08


Små krav man har...en Ostmacka och en kopp Varm Oboy, då e livet underbart!!

Fick mej en sovmorgon idag och senare i eftermiddag drar jag ut

på Alnö, idag ska vi sätta ryttare på Janets fina Donne..




 






Här kommer ett litet klipp från löshoppningen förra söndagen, han sköter sej exemplariskt fint den 2 ½ åriga fuxiluren!!!





Av Annelie - 8 oktober 2011 23:59




Ehh, så oerhört uppfriskande med minusgrader..

Nää!!!


Iaf så laddade filmen för segt, så älsklingen övertalade mej att se

Tystnadens Cirkel en Irene Huss film.

Den var väl sådär men jag slutar aldrig förundras över hur korkade karaktärerna måste spela ibland!!

Jag menar, snut-människan satte sej hemma i godan ro och drack te medan dottern var försvunnen och hon tidigare på dagen fått panikmess från henne...

  

Och dottern som cyklade likt en Offroad-åkare nedför stentrappor, men tappade mobilen som en klant när hon cyklade..

Guuuud så typiskt....hahahahhaaa


För att inte tala om alla överdrivna actionfilmer..

En Boeing 747 störtar efter sedvanligt actiontumult och karln

sliter loss flygplansdörren och hoppar ut på vingen, springer

lite tjusigt där och lyckas preecis hoppa av på ett lastbilsflak

med en dämpande presenning

på  U.S.Route 51!!!


Nädå..jag e inte cynisk..det bara låter så..


Gnatt på er alla snyggingar!!


  















Av Annelie - 8 oktober 2011 12:44




Underbar morgon och jag funderar på att ladda hem filmen Secreteriat inför kvällen..

Bara att se trailern får mej tårögd, så det lär bli känslosamt..

Men sånt e livet!!



  







No habla Ingles!!

Presentation


Olga..:)
Love me
or leave me
and let me be lonely.

Fråga mig

67 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Vote??

Hur många har du på blockat på fejjan??
 1 Fårskalle
 2 Fårskallar
 3 Fårskallar
 4 Fårskallar
 5 Fårskallar
 6 Fårskallar
 7 Fårskallar
 8 Fårskallar
 9 Fårskallar
 10 Fårskallar
 Mer än 10 idioter!!

Myssenoosisar..

Snygga!!!

Toys??

Driva med nån du känner??

Cash..

And Fashion!!!

NELLY.COM And BUBBLEROOM

Down Under

Be Delicious!!!

MachoMan!!!

The Weather

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Moon

CURRENT MOON

Senaste inläggen

Made for You..

För den som vill..

Arkiv

Kategorier

RSS

Olgalicious


Ovido - Quiz & Flashcards